hilmirdadaud.blogspot.my

Cerita Minggu Lepas : Kenduri Kahwin.

| On
September 19, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari Sabtu lepas jiran sebelah rumah MIL buat kenduri kawin anak dia tapi MIL tak dapat pergi kerana ada kenduri akikah anak sepupu en hubby di Melaka. 


Kami yang tak balik Melaka ni pun dengan gembiranya mewakilkan MIL dan FIL. 


Mestilah gembirakan ... kan..kan.
Amy tak payah masak tengah hari, heheh. Alasan kan. Padahal vitamin M tu yang terlebih.


Majlis ni di adakan di Menara Yayasan Tun Razak, Jalan Bukit Bintang. Dekat aje tak sampai 15 minit dah sampai. 



Tengah tunggu ayah bayar parking.

Kalau kenduri kat dewan ni senang nak parking. Tak payah susah-susah nak cari parking pastu parking depan rumah orang. hangin aje tuan rumah tu nanti.
8 comments on "Cerita Minggu Lepas : Kenduri Kahwin."
  1. yang penting sonok dapat makan :)

    ReplyDelete
  2. seronok pegi kenduri.. dpt makan.. yg penting xpyh masak.. kan kan.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yang paling penting tu... alasan tak masak hahaha

      Delete
  3. mmg nampak kehepian muke si emak sbb tak pyh msk heheheh

    ReplyDelete
  4. Kalau kakak pun sama Amy. Peluang rehatkan dapur kalau ada kenduri macam tu.
    Bila lagi nak cuti masak kan hihi...

    ReplyDelete
  5. Sekarang ni kenduri kawen tuan rumah banyak buatnya kat dewan kan....Sejuk sikitlah kan dalam dewan...Cuma kena sediakan duit ajelah

    ReplyDelete
  6. Seronok pergi kenduri kahwin. Suka tengok pelamin dan baju pengantin :)

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)