hilmirdadaud.blogspot.my

Cerita Minggu Lepas... Seri Pajam Nilai.

| On
October 27, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Minggu lepas masa Amy pergi Seri Pajam opis kat Nilai, masuk-masuk pintu aje mata terus melekat pada decoration dia.

 Menarik juga kat ada sofa macam ni kan...

Ruang ni pun nampak menarik.




Biarlah en hubby dengan urusan dia. Amy pulak merayap kat dalam opis tu tengok deco dan contoh-contoh rumah yang ada kat situ. Rumah yang kecik-kecik yang untuk pameran tu aje bukan rumah besar tau.


Complementary from Seri Pajam.




Tadaaaa.... yang dalam tin tu ada gula-gula mentos dan yang oren tu sarung kusyen. 
7 comments on "Cerita Minggu Lepas... Seri Pajam Nilai."
  1. Tambah asset lagi ye Amy
    Tapi betul biar kita beli sekarang sebab akan dtg anak-anak kita tak perlu bersusah payah nak membeli lagi. Lagi akan dtg berganda-ganda harganya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tambah tolak kak zaki.
      susah sikit sekarang asalkan anak-anak merasa kemudian hari.

      Delete
  2. memang cantik decoration dia. wahh siap dpt hadiah lagi. kompem seronok je kan 😁

    ReplyDelete
  3. wow..memang menarik lah decoration nya sis..simple & smart :)

    ReplyDelete
  4. moden deco mmg menarik..dan tampak mewah!

    ReplyDelete
  5. Lawa. Modern style kan.. Bagus lah amu time ade pluang cm ni kmpul asset :)

    ReplyDelete
  6. cantik...berkenan pulak sy tgk kerusi merah tu

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)