hilmirdadaud.blogspot.my

Meja Makan = Meja Ping Pong.

| On
October 20, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Bukan setakat tempat makan, buat homework dan bertukang. Sekarang dah tambah satu lagi.... tempat main ping pong.

Mama dia tengok rasa macam nak pengsan.


Berkali-kali Amy ingatkan diorang tentang lampu kat atas tu, komputer dan pasu bunga yang kat belakang.


Diorang main relax aje... mama dia aje yang tak senang duduk.
Abislah lampu aku..
Abislah pasu aku...
Janganlah kena komputer tu ...
Nangis mama ... huhuhu.


9 comments on "Meja Makan = Meja Ping Pong."
  1. Hihihii anak2 kak.. Kreatif mereka. ;p

    ReplyDelete
  2. hehehe...
    apa lg kene belikan meja utk pingpong la kak... klu tak abis la lampu... abisla komputer akak

    ReplyDelete
  3. kalau rosak / pecah ada org yg nak ganti/beli kan x pe juga kan kak? ;-)

    ReplyDelete
  4. Lebih baik main depan mata daripada keluar hati lagi tak senang
    Jgn takut lampu tu kukuh kena pingpong pun ok lagi hihi...

    ReplyDelete
  5. Ok la tu amy dia org kreatif :) naseb xckp nk meja ping pong satu mama ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, betul gak tu, nasib baik tak mintak meja pingpong...terus pitam mama haha!!

      Delete
  6. Hello ! This is not spam! But just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    +++++
    Hello! Ini bukan spam! Tetapi hanya jemputan untuk menyertai kami di "Direktori Blogspot" untuk membuat blog anda di 200 Negara
    Mendaftar dalam komen: Nama blog; alamat blog; dan negara
    Semua penyertaan akan menerima anugerah untuk blog anda
    hormatnya
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Haha takut kena lampu jela pingpong tu. pasu ngan computer tak pe g kot :P
    https://mellyacrayola.blogspot.my

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)