hilmirdadaud.blogspot.my

Balik Kampung...

| On
November 28, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..

Hari Sabtu lepas Amy balik kampung sekejap untuk tengok nenek yang baru keluar dari hospital. Kami bertolak dah lewat petang.  Kebetulan ada kemalangan teruk (ada yang hilang nyawa) sebelum masuk tol Sungai Besi. Musin hujan sekarang ni banyak kemalangan yang berlaku. Perjalanan 2 jalan dah jadi berjam-jam. 


Kat kampung tak sempat nak ambik gambar jadi Amy letak ajelah gambar jalan. Dari KL ke kampung Amy selalu ikut jalan Senawang-Kuala Pilah, tak pernah lagi ikut jalan Jelebu tu.


Berbeza dengan pemandangan sepanjang jalan di KL ni. Rindu pulak dengan suasana macam ni. Nampak tenang aje.



Petang semalam Amy balik KL balik. Amy ingatkan cuti sekolah ni jalan legalah sikit rupanya tak. Pukul 3 lebih highway Plus menghala ke KL dah penuh dengan kereta, kalau lambat lagi Amy rasa mesti orang yang berjalan kaki lagi laju dari kereta.
5 comments on "Balik Kampung..."
  1. wah... bestnya leh blk kg... dpt jumpa fmly seronokkan...

    ReplyDelete
  2. byk jg ya kereta walaupun jln kampung...

    ReplyDelete
  3. Memasing nak makan angin tu yg jadi jem juga Amy
    Tapi kalau pergi kerja jalan ok kalau cuti sekolah ni..

    ReplyDelete
  4. Seronoknya kak amy balik kampunggg :D

    ReplyDelete
  5. Seronoknya kak amy balik kampunggg :D

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)