hilmirdadaud.blogspot.my

Lagu... muzik.

| On
November 12, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.


 Tak kira tak faham pun tak fahamlah, lidah sampai tahap tak boleh nak terbelit pun lantaklah... hahaha. 



Masa tengok citer Rusia, Oh Dragon tetiba Amy suka pulak dengar lagu dia yang susah lidah nak menyebut tu. Citer ni tentang seorang puteri yang tengah berlansung majlis perkahwinannya... semua orang nyanyi lagu 'korban untuk naga', ingat si naga tu dah tak wujud lagi... sekali hambik, naga datang betul-betul dan tangkap puteri tu.



Dengar ajelah nak ikut tak boleh, lidah pun tak gheti nak gerak camner, heheh. 


Masa tengok drama I Need Romance 3 tu, berkenan pulak dengan lagu France, Peppermoon Peu A Peu tu.




Walaupun tak faham, Amy pastikan lagu ni tak de maksud yang bukan-bukan. nanti tak pasal-pasal aje pulak kan.


Tak pernah terfikir tentang violin dan balet tapi tetiba suka pulak dengan lagu ni.




2 comments on "Lagu... muzik."
  1. Wow kak amy :) jarang org kita nk dgr lgu cm tu :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kongsi video. Saya pun tak faham tapi tengok habis. Terima kasih sekali lagi.

    Senang2 jengoklah blog saya:
    http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)