hilmirdadaud.blogspot.my

Supermoon Yang Tak Berapa Nak Nampak.

| On
November 15, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

 Citer pasal supermoon kalau si Irfan tak beritahu, Amy ni memang tak taulah jawabnya. Mananya tak tv pun tak tengok, apa berita pun tak tau.
 Petang Ahad tu sibuk dia beritahu mamanya 14 November ada supermoon, kali ni yang paling besar, last tahun 1940an nanti kena tahun berapa ntah dia sebut baru ada lagi.... mamanya pun yolah yolah kan ajelah.

 Isnin, 14 November 2016

Malam Ahad tu kenalah mamanya ambik gambar bulan untuk buat bandingan dengan malam esok punya bulan.


Ahad, 14 November 2016.

Malam semalam pulak belum pukul 8 mlm lagi masing-masing dah sibuk nak tengok bulan. Mamanya pun turutkan ajelah. Sebenarnya mamanya pun nak tengok jugak besar mana bulannya.


Awan banyaklah pulak malam semalam, bulan pun malu-malu aje nak tunjukkan diri. Nampak sikit aje .... jadilah. Pukul 9 malam terus tak nampak dah. 

Kita yang kat sini nampak besar sikit aje dari yang biasa.
5 comments on "Supermoon Yang Tak Berapa Nak Nampak."
  1. aa, bsar sikit je. tp kluar brita yang kat sydney besar sungguh. oh, kat Langkawi pn besar jugak. tgk kat blog mek :)

    ReplyDelete
  2. ha kan dekat sini malam tadi adik dok ajak tgk tp mmg xnampak sgt.

    ReplyDelete
  3. aloo kite xdpt tgk sebab hujann

    ReplyDelete
  4. sy tertunggu2 jg la tp gelap je kt tmpt sy ;-(

    ReplyDelete
  5. Reen xdpt tgk.. Awan menutupi bulan. Xde rezeki kak..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)