hilmirdadaud.blogspot.my

Bercuti Di Ikea

| On
December 02, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..


 Dah seminggu sekolah bercuti dan kami masih belum kemana-mana lagi. Petang tadi Amy tumpang adik ipar Amy ke Ikea. Dari Maluri ke Ikea tu 5 minit dah sampai. Kami bercuti ajelah di Ikea hari ni.


ikea cheras

Macam-macam gaya.



ikea cheras
Si Irfan yang dah lagi tinggi dari mamanya. Mamanya pulak semua tempat yang dekat dengan rumah dia pergi pakai selipar, KLCC dan Pavilion tu pun dia berselipar jugak, heheh.


ikea cheras
 Decor di foyer yang ringkas.



ikea cheras
Cantik pulak lampu ni.


ikea cheras

Kalaulah rumah Amy ada ruang yang macam ni bolehlah jadi tempat anak-anak bertukang.



Ikea cheras
 Tengoklah gaya si Nasiim.



Ikea cheras
Ruang dobi.

Ikea cheras


Ikea cheras



Ikea Cheras
Berperang di dapur.


Ikea Cheras
Main masak-masak. Sesuka hati buat macam rumah sendiri.



Ikea Cheras

Gelagat si Nasiim.


Ikea cheras



Ikea Cheras

Dah penat jalan perut pun lapar. Kita ngap dulu.

Ikea cheras

Orangnya kecik jadi pinggannya pun keciklah jugak.



Ikea cheras

Sebelum keluar belek bunga dulu. 

Amy beli beg plastik satu aje RM6.90. Ingatkan nak beli karipap dan hotdog sebelum balik tapi tak sempat, en hubby dah sampai kat luar. Lain kali ajelah.

6 comments on "Bercuti Di Ikea"
  1. Kalau. Jmpa ikea mcm nk bawa balik jak

    ReplyDelete
  2. mcm mcm ada di ikea ni kan kak. best. kalau boleh smua nak shopping. hehe

    ReplyDelete
  3. Kalau datang ikea mesti amik masa lama. Smua brg rasa nk beli. Huhu

    ReplyDelete
  4. kalau pergi ikea ni , rasa mcm tak mau balik

    ReplyDelete
  5. lama rs nyer sy x jejak IKEA... ada je halangannya... best g IKEA ni..terapi utk sy hahahaha

    ReplyDelete
  6. Siqah suka pergi iKEA! Best tengok susun atur dalam rumah :)

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)