hilmirdadaud.blogspot.my

Pokok Touge ... Pokok Kacang Hijau

| On
February 27, 2017
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..


 Amy tak taulah kenapa anak-anak Amy tu suka tanam pokok ni. 
Entah bila masa diorang buat kerje tetiba nampak anak pokok dah besar dah.

anak pokok kacang hijau

Patutlah diorang tanya Amy pernah tengok pokok kacang hijau ke tak. Amy pun tak delah syak apa-apa masa tu. Rupanya pokok touge dah jadi pokok kacang hijau daaaa.
5 comments on "Pokok Touge ... Pokok Kacang Hijau"
  1. Hehehe rajin betul bebudak ni bereksperimen ye.. Pandai tanam pokok... Leh la pasni berkebun sesama ngan anak ye Amy.. :)

    ReplyDelete
  2. hehehehe sbb ni lah pokok yg paling mudah nk tanam n idup hehehehhe

    ReplyDelete
  3. hahaha boleh la buat ulam tu. pandai anak2 nak save time tengah ekonomi gawat semua pun mahal ni. 😊

    ReplyDelete
  4. haha..tingat eksperimen sains ms sekolah dulu jakun sekejap bla kacang hijau keluarkan pokok

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)