hilmirdadaud.blogspot.my

Projek Sains Kelas Nasiim...

| On
June 15, 2017
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Sebelum cuti sekolah cikgu Sains Nasiim ada beri senarai barang yang perlu disediakan untuk projek Sains kelas jadi masa cuti tu dapatlah kumpul semua barang yang diperlukan. Bukan semua barang dari kedai yang sama.


 Sarung tangan plastik tu tak de saiz kecik pulak. Punyalah besar, Lebih besar dari tangan Amy. Dia nak bawa air dalam botol untuk siram biji benih tu nanti tapi Amy bagi dia botol spray supaya tak delah tumpah sana sini atau banjir pasu tu nanti.

Puas Amy demo kat dia macam mana nak buka plastik tanah dan masukkan dalam pasu tanpa tumpah tanah tu keluar. Tak taulah boleh ke tak dia buat dengan kemas. Risau pasal baju pun satu hal jugak, takut ada yang main tanah dan kesat kat baju sekolah pulak. 


7 comments on "Projek Sains Kelas Nasiim..."
  1. bestnya wat projek kat sekolah..:)

    ReplyDelete
  2. harap cikgu dia sediakan apron,,takpun nanti sis potong je plastik buat baju luar.

    ReplyDelete
  3. kalau ada apron utk tugasan gini selamat lah....
    wah2 nk tanam cili api yek... mintak2 berjaya lah ye nnti nasiim

    ReplyDelete
  4. wahhh. bestnyaa projek sains ni. hehe

    ReplyDelete
  5. Bagus cikgu dia wat eksprimen macam ni. Baru dieorang semangat skit. 😀

    ReplyDelete
  6. Bestnya buat projek sains!! Tak dapat recall pulak masa sekolah dulu ada ke buat projek sains. Hee

    ReplyDelete
  7. Suka lah! hands on sangat. Mama pun sangat suppportive. Bagus macam ni!

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)