hilmirdadaud.blogspot.my

PENCARIAN BLOGLIST 2018

| On
January 18, 2018
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Pagi tadi balik dari menghantar anak-anak soleh tu baru perasan Nasiim tertinggal buku teks dan buku tulis Bahasa Malaysia dia kat atas meja... Adehhh dah lah BM tu tetiap hari ada homework boleh pulak dia tak perasan buku dia tertinggal.

Jadi macam biasalahkan kenalah mamanya ni pergi menghantarnya.  Nasib baik kelas BM lepas rehat lepas tu dah alang-alang keluar teruslah Amy bercadang nak pergi merayap kejap.

Hari ni buat n3 ringkas ni aje... BW malam nanti ye.

PENCARIAN BLOGLIST 2018

Nak join sila klik 👆

Follow Google Plus : +MariaFirdz
Like page (optional) : cetakbajuekspress
Like page (optional)  : homemadestickerdesign
Follow Instagram (optional)  : @cetakbajuekspress
Follow Instagram : @maria_firdz
Letakkan blog MF ni dalam bloglist korang juga. 
4 comments on "PENCARIAN BLOGLIST 2018"

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)