hilmirdadaud.blogspot.my

Anak Sapa Lah ni ...

| On
October 22, 2018
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...


Majlis Apresiasi Lambaian Kasih Tahun 6 Sek Keb Seri Bintang Utara, 2018 semalam. Mula-mula Amy dengar ni majlis apa sebenarnya ni ... rupanya nama lain Hari Gaduasi daaa.


Banyak-banyak persempahan Amy paling suka persembahan yang ni. Suara Sharifah Shahira menjadikan persempahan ni lebih meriah.

Nanti lain kali Amy sambung citer hari Graduasi Faris pulak. Nak cepat-cepat bersilat, hari ni dah janji dengan En Hubby nak gi lunch dengan dia. Alaaa kat CM tu lah, kat mana lagi kan....dah situ aje yang dekat dengan opis dia😀.
2 comments on "Anak Sapa Lah ni ..."
  1. dasat laa majlis graduasi mcm ni ;-)

    ReplyDelete
  2. tak dpt nengok video nya lah kak... tp tulah... skrg mcm2 nama panggilan yek... apresiasilah... mcm2 skrg ni dr tadika dh ada mcm2 graduasi...

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)