hilmirdadaud.blogspot.my

Nasiim Dan Homeworknya.

| On
February 12, 2019
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Sejak masuk tahun 5 ni homework punyalah banyak. Boleh dikatakan setiap hari balik aje dari Kafa mandi makan pastu terus buat homework, berhenti kejap sembahyang maghrib dan mengaji pastu sambung balik.

Kadang-kadang pukul 11:30 malam tak abis lagi, tersenggut-senggut buat kerja Amy pun suruhlah dia tidur dulu dan sambung keesokkan paginya.

nasiim


Bukan dia aje, Amy pun sama terlelap jugak bila mengadap dia tu.... heheh. Yang dua orang lagi tu pun banyak jugak homeworknya, mamanya ni tak tertengok kerja diorang tu. 

Hari ni Amy temankan dia aje, homework bm agak senang sikit hari ni jadi mamanya bolehlah curi-curi buka blog 😁.

4 comments on "Nasiim Dan Homeworknya."
  1. menyempat je haahahaha. multitasking gittew

    ReplyDelete
  2. alahai, kesiannya kn bdk2 skrg ni mmg banyak btl kerja sekolah...
    balik sekolah dh lwt petang... pastu mlm bt keje sekolah lg, nsb takde kelas tambahan lg ye kak... klu tak lagi lah haru

    ReplyDelete
  3. nk upsr nnt entah mcm mn ya homeworknya...

    ReplyDelete
  4. Iye sungguhlah... kerja sekolah memang banyak sangat... kesian pula anak-anak.

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)