hilmirdadaud.blogspot.my

Cuti Sekolah Di Lumut Part 1.

| On
December 09, 2011
Assalammualaikum..


Dah dekat setengah tahun en hubby ku kerja kat Lumut ni. Cuti sekolah ni, kami tinggal dengan en hubbyku di sini.. tak taulah ade berape part nanti cerita kat Lumut ni. Walaupun dah banyak kali dtg sini tp tak pernah lagi bawa anak2 berjalan sekitar apartment yang kami duduk ni.


Petang semalam, selepas en hubby ku balik dr opis.. walaupun dah lewat (pukul 6:35 pm) ajak jugak dia turun.. tak kira sape suruh selalu balik lambat.


Ni pemandangan dari balkoni. Belakang Apartment yang kami duduk. 




Ni pulak pemandangan depan apartment.. mengadap hutan, rumah usang, pokok sawit yang kecik lagi dan satu2nya jalan raya ke Lumut.


Apartment ni aje yang ade kat tengah2 hutan ni..kedai semuanya jauh..Tak boleh nak bergerak kalau en hubby aku tak ade kat umah.



Anak-anak ni pulak.. macam tak pernah jumpa tanah.. semuanya benda pelik.






Bukan main lagi anak ku yang besar tu.. dah dekat maghrib ni.






Sepanjang hutan paya bakau ni ramai org datang memancing.. yang pakai bot pun ramai. Monyet pun banyak jugak.  Kat sini, selain kucing,anjing..monyet pun ade yg jadi korban jalan raya. kesian..kesian.
Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)