hilmirdadaud.blogspot.my

Gumbiranya hatiku hari ni...

| On
May 23, 2012
Assalammualaikum...

Gumbiranya dalam hati... lalalala... yei..yei akhirnya habis jugak. Dari cuti sekolah pertengahan tahun lepas en hubby Amy keje kat Lumut hari ni hari terakhir beliau di sana. Projek buat badge tu dah siap...  Tugboat pun dah sampai semlm nak tarik badge ni ke Port Klang. Ikut jadual... hari ni badge ni akan di tarik ke sana.



Inilah badge yg menyebabkan en hubby amy tu lama sgt kat sana.

Amy nak citer sikit pasal badge, mungkin ramai yg dah tahu. Badge ni tak mcm kapal tau, dia tak leh jalan sendiri. Tu yang nak kena tarik tu.

Yang Amy tau, Badge ni tempat org tinggal mcm org yang keje kat pelantar minyak tu. Ade juga fungsi lain tapi amy malas nak ambik tau.




Yang penting, lepas ni en hubby Amy dah boleh ari2 ade kat rumah. Walau pun waktu mlm aje.... tu pun dah kira ok lah tu kannnn.
4 comments on "Gumbiranya hatiku hari ni..."
  1. kalu saya jd amy pun mesti eppy yg amat gak ni.. xsabar nak tunggu hubby sampai umah... heheh

    ReplyDelete
  2. mesti x sabar tunggu husband balik kan :)

    ReplyDelete
  3. Ohh... ni nama dia badge... Hehehe... kalau tak cerita confirm ingat nama dia kapal jugak :)

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)