hilmirdadaud.blogspot.my

Menyibuk di rumah Aliya.

| On
June 11, 2012
Assalammualaikum...

Dah lama tak menjenguk kat sini.. seperti biasa, cuti sekolah blog pun bercutilah hihihi... ni nak up date ape yang berlaku selama cuti sekolah ni.

Budah2 yang sekolah aje cuti, ayahnya tak pulak bercuti so... duduk kat rumah ajelah. Kadang2 Amy bawa budak2 ni turun ke tingkat 6A, menyibuk kat rumah kawan Amy tu.


Aliya sedang melayan Ameer Nasiim..


Budak handsome ni anak Aliya... dah pandai jalan ni tak gheti nak duduk diam. Amy selalu lupa namanya sbb asyik panggil baby aje.


Kesian yang satu ni... nak tau kenapa..


Nilah sebabnya.


Lepas tu masuk rumah autie Aliya... kacau piano pulak. Risau betul, kang rosak ke ape ke puas pulak Amy nak mengantinya.

Bestnya sapa yang rumahnya kat tingkat 6A tu... adelah tempat budak2 nak bermain lari2 ke nyorok2 ke yang penting main basikal. Bila petang ramai budak2 bermain kat situ... meriah betul tak macam kat tingkat Amy... sunyi sepi.

Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)