hilmirdadaud.blogspot.my

Tart nenasku yg pertama...

| On
July 23, 2012
Assalammualaikum....
 Minggu lepas sebelum kerja2 kat umah Amy ni bermula, Amy ada cuba resepi tart nenas. Ramai yg kata sedap. sebelum ni Amy memang tak pernah buat tart ni, tolong gulung tu pernahlah.

Nilah ghupanya.. besar gedabak laaaa. 


Malas nak pakai roller tu, guna short cut aje. Pakai benda alah ni.. sekali hasilnya mak aiii besarnya. 

Resepi tu boleh dapat 100 lebih tapi Amy dapat 60 biji aje. Tangan pun sakit.. tak berbaloi betul.  Tart ni sedap, sesuai ngan tekak Amy. Amy tak suka tart yg bila kita makan  rasa mcm nak tersembur tu .. mungkin akan pakai resepi ni selepas ni.

Resepi..... nanti Amy sharekan pada masa akan datang.
5 comments on "Tart nenasku yg pertama..."
  1. semangat nyer buih kuih raye..... sedap nyrrrr....

    ReplyDelete
  2. en. abah suka sgt tart nenas. tapi akak malas nak buat...hehehe

    ReplyDelete
  3. biskut raya kegemaran sy nih.. ingat nk beli yg acuan cmni jugak nt senang sikit kot erk..

    ReplyDelete
  4. mak wani suka sangat tart nenas ni...raya mesti ada tart ni hihi

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)