hilmirdadaud.blogspot.my

Ameer Faris satu sekolah ngan abangnya nanti.

| On
September 24, 2012
Assalammualaikum...

Dah dekat satu bulan dapat keputusan sekolah utk Ameer Faris tapi baru hari Jumaat lepas gi sahkan kat SK Sri Bintang Utara. Nasib baik Ameer Faris dapat satu sek ngan Ameer Irfan.





Nak tunggu en hubby Amy... kang lambat pulak dia masuk opis, jadi nak tak nak Amy jugak  yg kena pergi. 

Masa baru dapat surat ni kaki Amy sakit dan tak leh jalan bila kaki dah baik Ameer Irfan pula kena chickenpox. Akhirnya Amy call MIL minta dia dtg umah tengok2kan Ameer Irfan kejap ... tak kanlah nak tinggalkan dia sorg2 kat rumah, kang menangis pulak budak tu. Nasib baik MIL free + rumah dekat = bolehlah dia datang.

Tinggal 2 org aje yg belum sahkan penempatan ke tahun satu tu salah sorg tu Amylah hihihi. 


Hari Orientasi = 21/12/2012. 

Harap2 Amy tak terlupa... manalah tau kot-kot gi bercuti pulak hihihi.

2 comments on "Ameer Faris satu sekolah ngan abangnya nanti."
  1. Wah...tahniah. Susah gak nak masuk skolah ni kan. Adik saya apply utk anak dia, tapi tak dapat.

    ReplyDelete
  2. Sek tu kat belakang rumah aje tak sampai 200m tu yang dapat.

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)