hilmirdadaud.blogspot.my

Keje mereka kalau kat rumah.

| On
September 24, 2012
Assalammualaikum...



Memang tak de keje lain budak2 ni klu ada kat rumah, belum pun hilang rasa penat mengemas rumah dah dia keluarkan balik mainan, mula2 baik aje lepas tu start gaduh ada aje yg diorg rebutkan. Lepas main bukan gheti nak kemas balik, mamanya cakap byk kali pun tak kemas2 jugak skang mamanya dah malas nak layan. Mamanya nak duduk kejap mengadap blog... 


3 comments on "Keje mereka kalau kat rumah."
  1. Ekekekeke...sepah, jgn tak sepah.

    ReplyDelete
  2. Rajinnyer bdk2 comel ni 'mengemas'...hehe...

    ReplyDelete
  3. sama jugak cam anak2 akak, kalo bab bersepah, depa mmg no. 1, bab mengemas, akak le yg kena buat...gerammm

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)