hilmirdadaud.blogspot.my

Punyalah banyak ubat... dapat mc lagi

| On
May 22, 2013
Assalammualaikum....

Hari ni dah hari yg ke 6 Faris demam... hati ni risau sangat. klinik dah pergi 2 kali ubat pun dah abis berbotol2 tapi panasnya tak turun2 lagi.

En hubby kerja separuh hari sbb nak bawa Faris gi hospital hari ni. Biasanya Amy naik teksi aje tapi memandangkan Faris tak larat kenalah minta en hubby hantarkan.


Punyalah banyak ubat... terkejut Amy masa mula2 dapat. Kotak tu ada ubat tau bukan kotak kosong. 

Doktor tu kalau boleh hari ni jugak dia nak suruh masuk wad.


Nasib baik Faris ambik antibiotik jadi cell darah putih dia ok yg tak ok nye tuuuu yg doktor bulatkan tu C-reactive protein byk sgt. Doktor bagi ubat dulu tapi .... kalau dalam 2 hari ni masih lagi demam jawabnya Faris kena masuk wad. 


Dapat mc lagi dan esok nak suruh Irfan bagikan kat guru kelas Faris.. mesti cikgu tu dah jemu dapat mc hari2. 


3 comments on "Punyalah banyak ubat... dapat mc lagi"
  1. ya allah amy !
    banyak nyeee ubat ... huuhu
    x tahu nak cakap ape ..
    cuma doakan faris cepat2 sembuh ..

    ReplyDelete
  2. semoga faris cepat sembuh..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)