hilmirdadaud.blogspot.my

Mari main teng-teng... Tahun baru ni KLCC aje.

| On
January 03, 2014
Assalammualaikum...

1 Januari 2014... kat KLCC aje tu pun pegi dah petang. Cuti sekolah kami tak ke mana-mana, lepas sorang... sorang demam. En hubby dah minta cuti seminggu kononnya nak balik kampung tapi Amy pulak dah tak boleh bangun.


Anak Amy tertanya2 apa bendanya tu...


Masa mamanya kecik2 panggil benda ni teng-teng. 


Tak pasal2 mamanya pulak yang kena demo macam mana nak main benda ni.... Malulah pulak dah tua2 terlompat-lompat lagi... hihihi.
Akhirnya tiga-tiga dah tau macam mana nak main lompat2 ni. Kalau ajar yang betul2 punya mesti sampai mlmlah jawabnya.

Hari tu punyalah ramai orang kat sana.



Mamanya kata kena kontrol hensem..


Yang ni pulak masih demam...

Budak merajuk..

1 comment on "Mari main teng-teng... Tahun baru ni KLCC aje."

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)