hilmirdadaud.blogspot.my

Jemput-jemput kurma... menu buka puasa kami hari ini.

| On
July 02, 2014
Assalammualaikum...

 Tiba-tiba teringin pulak nak makan jemput-jemput kurma... (Amy panggil jemput-jemput kalau pisang baru panggil cekodok).


Rasanya kalau jemput-jemput ni semua orang tahu nak buat. Jemput-jemput kurma ni senang aje masukkan aje kurma kat dlm adunan jemput-jemput tu... dah jadi.




Hari ni kami buka puasa makan jemput-jemput ngan air teh aje. Untuk Nasiim pulak... Amy buatkan jemput-jemput kosong cicah sambal goreng ikan bilis. 
3 comments on "Jemput-jemput kurma... menu buka puasa kami hari ini."
  1. Wah. Nampak menarik ni. Nak juga cuba buat lain kali.

    ReplyDelete
  2. mkn panas2 msti best... dana nih pun dh rasa mls nk msk berat2... tak berusik pun kalu msk... edy sorang yg mkn...yg lain2 tgk je... kite lak yg sntap msk mcm2 tak di mkn

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)