hilmirdadaud.blogspot.my

Apakah Golden Clam...

| On
August 05, 2015

Apakah Golden Clam?

Golden Clam merupakan makanan tambahan terhebat untuk orang dewasa dan kanak-kanakpada semua peringkat umur dan Greeno satu satunya syarikat yang membawa Golden Clam keseluruh dunia.

Golden Clam adalah sejenis makanan yang unik dan semulajadi Yang terbaik untuk hati. 






Hati merupakan organ paling penting dalam badan kita. Nak senang cerita hati kita umpama stor dalam badan kita.



Amy dulu pun tak tahu tentang ni.. walaupun dah rosak 70%-80% ia masih boleh berfungsi. Hati kita tak ada saraf so kalau sakit sikit sikit tu kita tak rasa sakit pun.



Sebenarnya banyak penyakit yang berpunca dari hati yang sakit dan rosak.

food for liver

Hati kita memerlukan makanan yang boleh membekalkan nutrisi untuk memguatkan fungsi detox.

hati

Golden Clam ni bukan etok yang ada kat negara kita ni tau... ia spesis yang sama tapi golden clam ni di ternak di kolam air mata air semula jadi dan kawasan persekitaranannya adalah kawasan larangan pengunaan baja kimia.... baja organik aje yang boleh. Jadi ia bukan seafood sebab tak sentuh air laut pun dan ia selamat dari sebarang bahan kimia. 

Golden Clam ni pulak diberi makan Alga Hijau@Spirulina. Biasa kita dengan manusia yang makan spirulina tapi skang Clam pulak yang makan. Pastu ikut musim pulak dia bukan makan spirulina yang sama aje sepanjang tahun. Kalau musim sejuk dia makan spirulina yang musim sejuk punya kalau musim panas dia makan spirulina musim panas punya. Mengada ngada punya Clam... hihihi.


 Kolam penternakan Golden Clam di Hualien, Taiwan. Gambar ni Amy ambik sendiri masa Greeno bawa kami ke sana bulan Jun yang lepas.

makanan untuk hati

30000 benih Golden Clam hanya 1000 sahaja yang hidup... susah tau nak bela dia ni.


Sempat Amy ambik gambar air mata air yang keluar... 

makanan untuk hati


Kami diberi peluang masuk kedalam kolam dan kutip Golden Clam. Kecik aje besar lagi kerang. Satu tablet Golden Clam = 100 isi clam ni. Kulit tak masuk.


Dari Clam kepada tablet.

100 isi clam = 1 tablet Golden Clam.




Golden Clam tidak mengandungi 208 jenis ubat-ubatan moden... jadi ia selamat dimakan.



Golden Clam mengandungi protein sempurna dan rendah kolestrol.


Golden Clam sesuai untuk semua peringkat umur dari baby dalam kandungan sehingga orang tua. Ia mengandungi DHA yang bagus untuk otak.



Untuk lelaki pula:
* Menambah tenaga, kecergasan dan kecerdasan mental serta mempercepatkan penyahtoksikan alkohol.
* meningkatkan keaktifan dan stamina
*Meningkatkan kuantiti dan keaktifan sperma.



Untuk Wanita:
*mengawal hormon, menyelaraskan sistem endoktrin dan memperbaiki kedinginan  seks.
*Awet muda.


Untuk pasangan yang ingin menimbang cahaya mata... dinasihatkan kedua suami isteri mengambil Golden Clam sehingga mengandung dan tinggal bersama.... 

kalau sorang kat Alaska sorang kat Malaysia...camner nak berisi kan? hihihi.




Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)