hilmirdadaud.blogspot.my

Promosi Minggu Terakhir Raya.. 6 hari sahaja.

| On
August 10, 2015
Assalammualaikum dan dan Salam Sejahtera...

Sempena minggu last raya ni, Amy ingin bagi diskaun BEST sikit kepada semua kawan2, saudara-mara & follower Amy. 

Amy buat promosi 6 hari sahaja dari hari ini 10 Ogos sehingga 15 Ogos 2015. Pembayaran mestilah dibuat sebelum hari Isnin 17 Ogos 2015 dan Amy akan pos semua sekali pada hari Isnin tu juga.

Ada 2 jenis promosi.. dua dua termasuk kos pos.



PROMO 3 BUNGKUS RM45 : 7 HARI SAHAJA 10-16 OGOS 2015

Normal Price Herbal Plus = RM13.80, dan kos pos sekitar RM7 untuk 3 bungkus. Harini sampai Sabtu Amy bagi harga pengenalan RM45 jer untuk 3 bungkus TERMASUK kos pos.

Herbal Plus Siang - Pink
Herbal Plus Malam - Biru
Herbal Plus Pantyliner - Hijau


PROMOSI 20 BUNGKUS free 5 bungkus
 = RM250 termasuk POS.

Harga sebelum Diskaun
Harga sebungkus RM13.80 x 20 = RM276
 5 bungkus Free = RM69
kos pos = RM20
Jumlah RM365.

Anda Jimat RM115!!!
Whatsapp Amy 019 2253200


Pakej A RM250
20 bungkus Herbal Plus Siang
+
Free 5 bungkus Herbal Plus Malam.

Pakej B RM250
20 bungkus Herbal Plus Pantyliner
+
Free 5 bungkus Herbal Plus Malam.

Pakej C RM250
20 bungkus Herbal Plus Malam
+
Free 5 Bungkus Herbal Malam

Pakej D RM250
10 bungkus Herbal Plus Pantyliner
10 bungkus Herbal Malam
+
Free 5 bungkus Herbal Plus Night Use

Pakej E RM250
10 bungkus Herbal Plus Siang
10 bungkus Herbal Plus Malam
+
Free 5 bungkus Herbal Plus Malam

Pakej F RM250
10 bungkus Herbal Plus Siang
10 bungkus Herbal PLus Pantyliner
+
Free 5 Bungkus Herbal Plus Malam.

Tak pernah lagi Amy bagi diskaun banyak macam ni.
Tak lama lagi musim haji... mana tau kot ada yang nak bagi sedara mara untuk dibawa ke sana bolehlah ambik peluang ni. Boleh bagi mereka Pantyliner Herbal Plus supaya lebih bersih dan masalah yang lain tu tak ganggu masa mengerjakan ibadat.



Bukan orang yang nak gi haji aje yang kena pakai pantyliner... yang nak jalan jauh jauh tu pun kena pakai pantyliner ni. Ini berdasarkan pengalaman Amy lah, walaupun Amy tak banyak tempat yang Amy dah pergi tapi.... pantyliner ni satu keperluan selain botol kosong kat negara yang main kesat-kesat tu lagipun seluar kecik tu tak delah kotor sangat kan... hehehe.




Pakej ini terdiri daripada :
💝 Pantiliner [hijau] - 20 keping
💝 Pad Siang [pink] - 10 keping
💝 Pad Malam [biru] lebih panjang & lebar - 8 keping

HERBAL PLUS diperbuat daripada KAPAS, mengandungi 6 jenis herba (ala2 BERTANGAS MODEN), Far Infrared Rays untuk melancarkan peredaran darah serta Anion untuk membasmi kuman & bakteria. Ia SUCI & SELAMAT digunakan (ada sijil halal & lab test report).

Keistimewaannya:

1⃣ Bayi baru lahir - kanak2
🌺Mengurangkan jaundis (FIR)
🌺 Meredakan demam
🌺 Menghilangkan kembung perut

2⃣ Kanak2 lelaki @ lelaki dewasa
🌺 Merawat angin pasang
🌺 Membasmi kuman
🌺 Penjagaan kesihatan

3⃣ Remaja - wanita
🌺 Tiada lagi masalah keputihan, kekuningan
🌺 Tiada lagi kegatalan
🌺 Mencegah jangkitan kuman
🌺 Menghilangkan bau kurang enak
🌺 Menyelesaikan kitaran haid tidak teratur
🌺 Tiada lagi sakit belakang ketika haid
🌺 Tiada lagi sakit sendi
🌺 Tiada lagi senggugut
🌺 Tiada lagi sakit otot
🌺 Membuang angin perut

4⃣ Ibu mengandung
🌺 Menyelesaikan masalah keputihan
🌺 Mencegah & membasmi jangkitan kuman
🌺 Mencegah masalah kencing kotor

5⃣ Ibu berpantang
🌺 Menyingkirkan bekuan darah
🌺 Mengecutkan rahim
🌺 Menyembuhkan luka jahitan

6⃣ Warga emas
🌺 Menyelesaikan masalah kencing x lawas
🌺 Mengurangkan terkencing apabila batuk
🌺 Menguatkan rahim

Whatsapp Amy 019-2253200
sila nyatakan pakej yang anda pilih.


Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)