hilmirdadaud.blogspot.my

Daftar untuk khatan kat Hospital Pusrawi.

| On
November 11, 2015

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Pagi tadi kami ke Hospital Pusrawi untuk registerkan si Faris dan Si Nasiim. Cuti sekolah dah nak dekat lagi pun si Faris tu dah 9 tahun, si Irfan dulu pun khatan masa umur 5 tahun. 

Pusrawi dah buka dah Pakej Berkhatan Cuti Sekolah 2015... Kalau ada yang berminat nak khatankan anak bolehlah pilih pakej mana yang berkenan kat hati. 



Irfan dulu khatan kat Klinik Kita, Desa Pandan aje... tak sampai RM100. 

Biasalah kalau dah khatan masa cuti sekolah mestilah ada budak lain juga yang berkhatan. Si Irfan ni pulak dah dengar budak lain menagis meraung-raung, dia pun meraung jugak padahal tak masuk lagi tu. 
Orang lain seminggu dah baik dia pulak 2 minggu pun tak baik lagi.  Sekolah dah mula tapi dia tak leh nak gi sekolah.




Terus ke kaunter informasi...



Nak khatankan 2 orang sekali ... senang sekali jaga. 

Tekan sini >> **HARI BERKHATAN**



Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)