hilmirdadaud.blogspot.my

Meleret-leret... Meh aku potong kau.

| On
December 03, 2015
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Dah sebelas hari Faris dan Nasiim berkhatan... Alhamdulillah dah boleh pakai seluar kecik dan malam dah boleh sarung seluar tidur. 

Mamanya pulak hari ni projek 'memotong kaki skirt.' Habis semua skirt yang ada Amy keluarkan.


Kebanyakkan skirt skang kalau yang dijual semuanya labuh-labuh. Amy ni pulak tak berapa nak tinggi terpaksalah pakai high heel atau pun wedges kalau tak memang meleret-leret menyapu jalan. Kalau dulu masa 20 siries bolehlah kan tapi skang Amy lebih selesa dengan kasut flat aje.
 Bila dah siap semua Amy pun testlah ....ada rasa pelik sikit mungkin sbb tak menyapu lantai kot, hehehe.

Puas hati ... lepas ni pakai skirt tak payah risau pasal menyapu jalan lagi.


Bila anak-anak cuti sekolah mamanya pun rasa macam cuti gak tapi  bila anak-anak tak boleh keluar mamanya pulak rasa macam patah kaki.
 Nak pergi kedai, pasar ... pejabat pos dah tak boleh dah. Tak de orang nak menunggu diorang kat rumah punya pasal. 


5 comments on "Meleret-leret... Meh aku potong kau."
  1. sama macam kite gak.. beli seluar kene potong sikit kat kaki.. huhu...almaklumlah..tak berapa nak tinggi..;p

    ReplyDelete
  2. yeayyy kite geng..kalau beli dress mesti kene potong..haishh..tp kire okayh la jugak boleh alter sendri..kite xreyi mmg kompom kene antar kedai..hehe

    ReplyDelete
  3. Akak ni tak pandai menjahit, Amy. Alangkah nak jahit butang pun terkial-kial inikan pulak nak potong skirt ke apa. Kalau beli skirt tu terlabuh banyak, akak redha ajelah sapu lantai sementara waktu sampailah akak ada peluang pergi tailor kasi potong ^_^

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)