hilmirdadaud.blogspot.my

World #QuranHour

| On
August 23, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Dah lama sebenarnya Amy tak tengok tv, kat rumah ni anak-anak selalu buka BBC Earth dan Nick Jr aje. Tetiba pagi tadi terbuka TV9... sambil sarapan sambil tengok tv. 




Orang lain dah lama tau tapi Amy baru tau hari ni. Ingatkan pukul 9 pagi kita tapi rupanya waktu Arafah daaa. 




Panas + jerebu ni best betul kalau dapat makan ais krim. Bukan anak dia aje yang beli... mamanya pun sama jugak, heheh. Beli ais krim milo aje kalau ais krim yang mahal tu rasa macam bertambah dahaga pulak.

Masa Amy sekolah rendah dulu waktu balik mesti menyinggah beli ais krim Malaysia. Amy suka beli ais krim milo, bubur kacang, durian belanda dan perisa anggur. Dulu sebatang 10 sen aje.  Kalau ais krim pop tu 20 sen. 

1 comment on "World #QuranHour"
  1. boleh tgk kt tonton niii kan sbb tkde tv kat uni hehehe

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)