hilmirdadaud.blogspot.my

Biskut Nenas Dan Gummy candies

| On
September 11, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera ...

Semalam, masa menunggu kereta tukar tayar, Amy jalan-jalan cuci mata, tengok-tengok lah apa yang patut.


Kebetulan lalu depan satu kedai yang ada berderet tin biskut yang besar-besar. Apa lagi teruslah melekat kat situ. Ada banyak jenis biskut tapi Amy beli biskut nenas aje. Dulu-dulu kalau biskut yang melekat dua macam ni di panggil biskut kawin tapi sekarang dah tak dengar lagi dah.

Amy suka biskut nenas ni... sedap, sekilo RM15.


Gummy candies ni pun beli kat kedai yang sama. Gummy ni hanya anak-anak yang suka. Tak pelah sesekali kan.

7 comments on "Biskut Nenas Dan Gummy candies"
  1. mak saye pun suka gak biskut nenas ni. selalu belikan kat ada satu gerai ni :)

    ReplyDelete
  2. Sy pon suke biskut nenas camni huhu

    ReplyDelete
  3. Sy pon suke biskut nenas camni huhu

    ReplyDelete
  4. dah lama tak makan biskut ni...sedap!

    ReplyDelete
  5. Lama Reen tak nampak gummy candies.. Comel. Dulu kecik-kecik suka makan makanan yang berjajan ni.

    ReplyDelete
  6. Sukacita dimaklumkan anda telah terpilih sebagai salah seorang pemenang Book Giveaway by Abam Kie and Friends. Untuk maklumat lanjut dan cara-cara untuk menuntut novel yang dimenangi, sila layari http://www.zukidin.com/2016/09/senarai-pemenang-book-giveaway-by-abam.html. Terima kasih dan tahniah!

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)