hilmirdadaud.blogspot.my

Mandi Laut - Bercuti di Port Dickson

| On
December 14, 2016
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Lepas solat zohor, kami pun keluar semula untuk mandi laut. Kalau tak bawa anak-anak mandi laut rasa macam tak tercapai pulak motif ke sini.




Sempat si Nasiim tu bawa bubble dia.




Merdeka masing-masing main pasir. Bukan senang nak dapat peluang ni nak pulak dapat lampu hijau dari mamanya. 


Mula-mula kami rancang nak mandi kat pantai Avillion tu. Kat situ lebih private tapi air laut kat situ banyak keladak yang hitam-hitam tu. Jadi kami berjalan ke hadapan sikit ke Pantai Bagan Pinang.




Pantai Bagan Pinang ni lebih bersih dan air pun lebih jernih. Tak de keladak hitam tu. Tengoklah budak-budak tu ... dapat ketam 2 ekor lepas tu diorang buat main dan tak kasi ketam tu lari.


Siput-siput yang banyak keluar dai pasir tu diorang tak heran pun.



Nampak bersihkan... tak de keladak hitam.

Amy dah ada bawa sunblock tapi boleh terlupa pulak nak sapu kat budak-budak tu. Dari pukul 2 lebih sampai pukul 4 lebih kat laut tu, hambik.... masing-masing balik berbelang. 

๐Ÿš™๐Ÿš™....๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž

7 comments on "Mandi Laut - Bercuti di Port Dickson"
  1. Kalau pantai bersih nak mandi-manda pun selesa kan Amy
    Kakak tak dpt pergi pantai kali ini sebab anak dara bongsu kakak masih dlm pemantauan doktor lagi kat pinggang dia tu..

    ReplyDelete
  2. seronok tgk..tp pantai timur lg cantik pantai~ :)

    ReplyDelete
  3. oiiii tgh2 hari mandi laut... x 'sun burn' ke kulit tu nak oiiii ;-)

    ReplyDelete
  4. bestnyaaa.. busyra suka la kalau tmpat mcm ni. hehe. biar panas tak pa. jnji hepyy..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)