hilmirdadaud.blogspot.my

Buku Biologi Untuk Kanak-Kanak..

| On
January 12, 2017
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Sejak Nasiim kata dia nak buku Biologi, banyak kedai Amy pergi mencari buku Biologi yang sesuai. Rata-rata menjual buku biologi untuk tingkatan 4 dan 5.

Susah Amy nak percaya dia mintak buku biologi. Agaknya terpengaruh dengan mamanya yang asyik tengok citer doktor.

Buku Biologi Untuk Kanak-kanak

Amy pergi Mehraj Pandan Jaya minggu lepas nak mencari buku aktiviti yang diminta guru kelas Faris. En hubby pulak mencari buku Engineering dia. Tak sangka jumpa buku yang sesuai dengan permintaan Nasiim kat situ.

Buku Biologi Untuk Kanak-kanak

Kami jarang pergi bahagian belakang-belakang ni. Kat sinilah kami jumpa buku Biologi untuk kanak-kanak tu. Selalu pergi kat bahagian buku-buku sekolah tu aje.

Buku Biologi Untuk Kanak-kanak

Amy suka pergi Mehraj ni sebab lagi dekat berbanding kedai yang satu lagi di Bandar Baru Ampang dan harga lebih murah berbanding kedai buku yang lain.

Buku Biologi Untuk Kanak-kanak

Buku ni berharga RM25 sebelum tolak diskaun 10%. Agak mahal tapi Amy belikan jugak. Kalau novel atau komik jangan haraplah.


Buku Biologi Untuk Kanak-kanak

Nasib baik dia suka buku ni, banyak dah yang dia baca. Tak delah rasa sia sia membelinya.


6 comments on "Buku Biologi Untuk Kanak-Kanak.."
  1. Betul Amy baik beli buku boleh diulang baca tambah ilmu
    Kalau mainan lama-lama rosak.. puasnya sekejap aje.

    ReplyDelete
  2. menarik cara olahan ilmu dalam buku tu, cara yg baik juga untuk mnarik minat kanak2 =D

    ReplyDelete
  3. rasa malu lak ngn nasiim, acik tak penah amik mata pelajaran biologi pun...

    ni dia kecik2 dh minat baca buku psl bio.... tp tu mcm buku bacaan ke sukatan sekolah tu kak ye?

    ReplyDelete
  4. lagi bertambah mudah utk anak2 mencintai subjek biologi

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)