hilmirdadaud.blogspot.my

Tutup Akaun di Syabas.

| On
September 12, 2017
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Lama betul Amy tak up date kan... inilah jadinya kalau vitamin M tu makin lama makin banyak 😅.

Banyak nak cerita sebenarnya tapi tu lah... 



Hari Jumaat minggu lepas En Hubby cuti jadi ambik kesempatan untuk pergi rumah Semenyih dan ambil bil-bil air, elektrik dan Telekom. Memandangkan rumah tu memang tak de orang dan rasanya proses jual beli tu hampir selesai jadi kenalah tutup akaun. Lama jugak proses jual beli tu dari bulan Mac skang dah bulan 9. Amy pun tak taulah sapa yang lambat sebenarnya.


Hari tu sempat pergi Syabas Kajang aje untuk tutup akaun air, yang lain tak sempat sebab nak kena balik jemput anak-anak sekolah.

4 comments on "Tutup Akaun di Syabas."
  1. takpe kak, mula2 air lps tu nnti baru yg lain2...

    ReplyDelete
  2. ingatkan napelah tiba-tiba tutup akaun tadi. hehe

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)