hilmirdadaud.blogspot.my

Sidai Baju Dalam Rumah

| On
January 16, 2018
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Sekarang ni kalau berkumpul dengan kawan-kawan dan jiran tetangga mesti bab baju tak kering jadi topik hangat. Dobi layan diri tu pun asyik penuh aje. Amy tak kuasa nak hantar keringkan baju kat sana.

Sidai Baju Dalam Rumah

Ini adalah bahagian paling cantik/kemas, ruang lain takut nak tunjuk 😂. Kalaulah tetiba sampai tetamu tak diundang mau pengsan orang tu... heheh.

Kat luar jangan citerlah, baju saje. Tak cukup kat luar kat dalam pulak. On semua kipas tapi Amy pulak yang kesejukkan. 

Sidai kat dalam ni lebih cepat kering dari yang kat luar tu jadi bila dalam dah kering kenalah hangkut kain sejuk kat luar tu pulak sidai kat dalam. Mana boleh sidai Amy sidaikan.

Korang pulak sidai kat mana? Beli dryer ke? 😁
8 comments on "Sidai Baju Dalam Rumah"
  1. sama la kita sis.. sidai kat almari.. pasang kipas kuat2.. haha

    ReplyDelete
  2. time-time hujan nie baju memang susah nak kering..sidai jap je kat luar dah hujan..so kita gantung jelah baju-baju tu dalam rumah..

    ReplyDelete
  3. Disebabkan cuaca sejuk, memang kena kreatif dalam menyidai.. Sha siap buat extra penyidai.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan kak. GV follow blog akak ya. GV pun sidai baju dalam rumah juga. huhu. :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah akak punya laundry area memang tak kena hujan.. jadi lepas basuh, gantung je lah kat situ.. kena angin lama2 kering gak dia. sib baik tak de baby.. kalau tak, adoiii.

    ReplyDelete
  6. salam alaik! hai kak cantik nau rumah. hihi, biasa lah time hujan ni kan, semua kain lembap je. Umah saya ada dryer, tapi mana yang boleh sidai, sidai dulu lah. pagi sidai, balik keje malam kang dah kering. tapi, main dengan masa, kalau tak sempat sangat, dryer gak

    ReplyDelete
  7. sy x basuh lg kumpul smpi capai puncak everest hahaha

    ReplyDelete
  8. Siqah takde sidai baju dalam rumah. Sebab semuanya Siqah basuh kat dobi layan diri. Hehe. Cantiknya rumah akak :)

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)