hilmirdadaud.blogspot.my

Lamanya Menghilang...

| On
August 08, 2018
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Lamanya lah hai Amy menghilang... eh bukanlah menghilang, ada aje pun tapi tak menyenggah kat sini. 

Terlebih vitamin M tu memang dari dululah kan... heheh.


Ada banyak alasan sebenarnya tapi salah satunya haaa ni lah dia.


3 buku tu tak tau ntah bilalah khatamnya dan yang dalam wattpad tu pun banyak jugak yang menanti.

 Kalau dah mengadap buku apa pun tak jadi ... hahaha. 

Biasanya Amy cepat-cepat abiskan kerja lepas tu barulah boleh mengadap buku. Selagi tak abis baca selagitulah rasa macam dipanggil-panggil aje.
2 comments on "Lamanya Menghilang..."
  1. Wah dah jadi ulatlah ni
    Ulat buku

    ReplyDelete
  2. Ramai jugak yang terjebak dengan wattpad.. Lea tak suka sangat baca online.. sakit mata.. Memang kene baca buku betul..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)