hilmirdadaud.blogspot.my

Puas Mencari ... Kat Depan Mata Aje Rupanya.

| On
November 14, 2018
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera....

Dah hujung-hujng tahun ni macam biasa anak-anak akan memulangkan buku teks dan dapat buku teks untuk tahun depan punya.

Amy pulak setiap hujung tahun wajib keluar masuk kedai buku untuk mengantikan buku yang hilang.

buku tahu 4

Tahun ni Si Nasiim hilangkan 3 buku, pergi Mehraj dapat 2 aje pastu pergi mencari kat 3 kedai Mukmin Jalan TAR tu tapi semua dah abis stok, semalam pergi Mehraj sekali lagi, nasib baik stok dah sampai. 

Pagi tadi masa kemas buku-buku yang dah tak pakai tergerak pulak nak buka beg sekolah KAFA dia. Ingatkan ada buku KAFA rupanya 3 buku yang hilang tu.

Satu rumah mencari, kembur sana sini boleh pulak beg yang satu tu tak tengok. Kat depan mata aje, kat tempat beg dan buku-buku jugak, bukan tersuruk kat mana pun.
4 comments on "Puas Mencari ... Kat Depan Mata Aje Rupanya."
  1. alahai... jd singa tak mak nya tu lps dh jumpa buku2 tu heheeh...

    tp mmg gitu kadang kan kak, benda yg kita nk sgt satu umah cari tak jumpa, bila dh tak nk alih2 jumpa lak...

    ReplyDelete
  2. Alahai.. Ada rupanya buku tu.. Ingatkan betul dah hilang ye..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)