hilmirdadaud.blogspot.my

Biskut keras ... 'febret' ku.

| On
April 18, 2014
Assalammualaikum...

Dolu-dolu Amy tak berapa suka ngan biskut ni tapi skang tercari-cari pulak. Kat tempat Amy ni susah sikit nak jumpa + malas nak mencari jadi bila balik Melaka aje mesti borong biskut ni.





Sebenarnya Amy tak tau nama biskut ni, panggil biskut keras sbb dia keras. Kat Plastik dia tulis biskut kok tp mcm tak best aje. Klu biskut kering tu pulak macam mana rupanya ek?


4 comments on "Biskut keras ... 'febret' ku."
  1. Slm kenal...

    Kalau kat kg dulu suka makan cicah kopi o..memori..:-)

    http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sy pggl biskut tongkat. yg bersalut gula n keras tu pn kami pggl biskut tongkat jg. sedap cicah ngan air kopi perghhhh

    ReplyDelete
  3. cicah ngn air kopi o mmg kaw lah kak...

    ReplyDelete
  4. ade yg panggil biskut lutut ni, ataupun biskut balak,,hehehe

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)