hilmirdadaud.blogspot.my

Main Layang-layang Tepi Pantai Klebang, Melaka.

| On
June 02, 2016
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Kononnya nak ke Klebang awal pagi jadi tak delah panas sangat tapi pukul 11 pagi baru sampai sana semuanya gara-gara anak ular kat rumah mak ngah en Hubby.


klebang, melaka

Nasib baik minggu pertama cuti sekolah ni belum puasa. Tak ramai orang kat tepi pantai mungkin sebab bukan hujung minggu.


klebang, melaka

En Hubby melayang anak-anak main layang-layang.


klebang, melaka

Faris.. silau punya pasal.

klebang, melaka

layang-layang, klebang melaka

Turn ayahnya pulak main.

bermain pasir, klebang

Main pasir pulak...


pantai klebang melaka,

Mama pun nak main jugak ... asyik jadi tukang tengok aje.


layang-layang

Siap sinsing kaki seluar lagi..


klebang, melaka

Dah penat main layang-layang diorang main pasir pulak. Bukannya senang nak hilangkan pasir tu sampaikan dah balik rumah ... satu rumah pulak berpasir.


coconut shake

Masih kenyang lagi... layang coconut shake untuk hilangkang haus. Coconut Shake biasa RM2.50 dan Coconut Shake Milo RM3. 

Dari Klebang kami terus balik ke Bukit Serindit ... kemas-kemas apa yang patut pastu menyinggah ke rumah pakcik en hubby dan terus balik kampung Amy kat Serting, N.S.

Be First to Post Comment !
Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)