Assalammualaikum...
Masa Amy book tiket nak ke Bandung... Amy tak perasan pulak nama Nasiim dah terlebih satu huruf sepatutnya Naim tapi kat situ Naiim... ada dua i pulak.
Masa Amy book tiket nak ke Bandung... Amy tak perasan pulak nama Nasiim dah terlebih satu huruf sepatutnya Naim tapi kat situ Naiim... ada dua i pulak.
Lagi 2-3 hari nak pergi baru perasan... apalagi tak tentu arahlah jadinya. Nasib baik ada AirAsia Service Center kat KL Sentral, opis en hubby pun kat situ jugak.
Kalau nak tukar nama kena bawa ic penama tu pastu kenalah isi borang. Paling lewat 48 jam sebelum berlepas. Risau Amy masa tu takut tak cukup 48 jam.
KL Sentral
Lot 4, Level 2, Stesen Sentral Kuala Lumpur, 50470 Kuala Lumpur Operating hours : 9am - 9pm (GMT+8) Daily |
Kalau nak tukar nama kena bawa ic penama tu pastu kenalah isi borang. Paling lewat 48 jam sebelum berlepas. Risau Amy masa tu takut tak cukup 48 jam.
Nasib baiklah staff AisAsia tu baik hati... Amy sangat berterima kasih kepadanya, tak taulah camner dia buat tapi tak sampai 24 jam dapat email dan nama Nasiim pun dah dibetulkan.
Pengajaran untuk diri sendiri ... lain kali bukak mata besar2 cek huruf dan nombor satu-satu pastikan betul... hihihi. Serik dah ni.
Eh..sama nama pula anak2 kita ni.. semoga kedua dua naim ni hidupnya dimudahkan sebagaimana maksud nama diorang ye...
ReplyDeleteLegalah macam tu.. mujur perasan awal. N baiklah adik staff yg tolong tu.. lega selesai masalah.. ada bayaran tambahan tak? Kami aritu tukar nama lain kena bayar 100++, ni kes slh ejaan macam mana pulak?
Selamat melancong ye...
nsib baik la boleh tukar kan..
ReplyDeleteFuhhh nasib baik boleh lepas.. klau tak haru jugak kan..
ReplyDelete