Testimoni Anak Asma,Batuk, Selsema, Berkahak dan Tidur Nafas Berbunyi.


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..

Pagi ni Amy nak share testimoni dr sahabat Amy sendiri. Anak beliau demam, selsema, batuk, berkahak dan bila tidur nafas berbunyi. Tambahan pula anaknya ada asma.





Alhamdulillah setelah mengambil Spring Life Stem Cell dan Golden Clam, anaknya sudah boleh tidur dengan lena tanpa diganggu selsema, batuk dan kahak.

Amy harap anaknya akan sembuh dari asma dan alergi. Amin.


Ada yang tidak berpuas hati dengan harga Golden Clam dan Spring Life. 

Golden Clam RM148 sekotak = 65pv

Golden Clam diperbuat dr Kima Emas yang diberi makan Alga Organik (Spirulina). Diternak di kolam air semula jadi yang hanya terdapat di Tasik Hualian,Taiwan. Kima kat tempat lain tak leh makan byk2 sbb laut skang ada mcm2 logam berat dan pencemaran yang lain.


1 tablet Golden Clam bersamaan 100 kima Emas yang telah diextrakan sebanyak 3 kali. Isinya ye bukan kulitnya. Golden Clam adalah nutrisi utk menguatkan fungsi hati membuang toksin.

Spring Life RM250(50mlm) = 100 pv

SpringLife Stem Cell pula ia di perbuat 100% kristal putih hasil teknologi Jepun. Untuk menghasilkan satu botol 50ml Spring Life, ia memerlukan 1kg Kristal putih dan dibakar selama 8 jam. Ia adalah hasil 15 tahun kajian Prof. Okada.

Spring Life mengandungi Silica yang mengaktifkan ips stem cell dlm badan kita. Ia membantu pertumbuhan dan pembaikkan semula sel. Silica juga adalah penyelamat penyakit Jantung Coronary.
Selain dr mengandungi silica ia juga dapat menjaga PH badan kita agar kekal beralkali kerana badan yang berasid dan kotor adalah punca salur darah tidak sihat dan kanser.


Promosi bulan Februari.

Nak jimat, Amy syor kan ambil pakej seperti di atas atau..


2 kotak Golden Clam
 + 
1 botol Spring Life = RM500

Pembelian 100pv dan lebih.. automatik jadi ahli seumur hidup dan akan dapat bonus 5% bila cukup bulan.

Nak tahu lebih lanjut boleh whatsapp Amy 
019-2253200

Comments