Testimoni Thalassemia Major...

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Hari ni nak kongsi testimoni sahabat Amy... Kak Mim. Anaknya menginap Thalassemia Major. Ingat tak dulu Amy pernah cerita pasal sahabat herbalist Amy... inilah orangnya.

Anak tunggal kak Mim mengidap Thalassemia Major..Setiap bulan nak kena tambah darah.


Setelah mengamalkan Golden Clam dan Spring Life berat anaknya telah bertambah dari 30kg ke 38kg. Alhamdulillah... rasa syukur sangat dengan perubahan yang ketara tu.



Ibu ibu yang masih menyusukan selalu ada masalah susu kurang kan.. dulu Amy pun ada masalah yang sama. Kalau dulu Amy jumpa Golden Clam ni kan bagus.

Amy pernah cerita yang Golden Clam ni dipelihara di dalam kolam air mata air semulajadi, terletak diantara 2 pergunungan dan diberi makan alga hijau@spirulina. Ia bukan seafood sebab tak tinggal dalam air laut pun. Persekitarannya adalah kawasan larangan penggunaan baja kimia. 




 Spirulina adalah makanan terbaik utk ibu yang menyusu, kerana beta kerotin yg terdapat dalam spirulina boleh membantu memperbanyakkn susu .. 





Golden Clam kaya dengan protein sempurna yang dapat diserap dengan laju dan tidak akan menghasilkan toksin amina semasa proses metabolisma. Ia tidak akan menambah beban hati dan ginjal, ia juga menggalakkan penghasilan semua sel. 

Kalau etok tu tak boleh makan banyak banyak ye sebab dia seafood. 

Kesan sampingan daripada pengambilan Golden Clam ni.. kulit akan bertambah cantik. Bila hati kita sihat, proses detox lancar makan ia juga akan mempengaruhi kulit kita.





TESTIMONI TERBARU HERBAL PLUS PULAK...


Perasan sekarang ramai wanita yang kita dengar ada cyst, fibroid dan macam macam lagi penyakit wanita. Salah satu sebabnya adalah kerana pengunaan tuala wanita yang kita pakai setiap bulan.


Zaman nenek dan mak kita dulu… kebanyakan mereka menggunakan kain semasa haid tapi zaman kita sekarang guna tuala wanita. Kebanyakan tuala wanita yang terdapat dipasaran sekarang diperbuat daripada pulpa kayu…. kemudian diputihankan menggunakan pemutih dan ada dioksin lagi. Dioksin nilah sebenarnya penyumbang kepada pelbagai penyakit wanita hari ini.

Ramai dikalangan kita  memandang remeh tentang tuala wanita. Ada yang pernah berkata “letak kat situ aje pun… dah pakai buang.”

Kita perlu menjaga mahkota kita sebaik mungkin sebagaimana kita menjaga tubuh badan kita yang lain. Pemilihan tuala wanita yang selamat dan berkualiti adalah penting. 


Ada yang bernah bertanya kenapa bila pakai semakin banyak keluar... mestilah sebab dia membersihkan yang kat dalam tu. Amy nasihatkan bila banyak discharge kena kerap tukar pantyliner. Selain daripada itu... Herbal plus mengandungi tenaga dan FIR jadi ia akan melancarkan pengaliran darah dan mengurangkan sakit.


Testimoni bersalin operation..


Kandungan herba istimewa yang terdapat di dalam Herbal Plus dapat membantu ibu ibu yang baru bersalin dan yang berpantang. Ia juga dapat mengeringkan luka dengan lebih cepat.


Amy memerlukan pengedar dan stokis bagi Herbal Plus Pad, Golden Clam dan Spring Life. Bimbingan dan tunjuk ajar akan diberikan secara percuma..

Modal serendah RM234 tanpa yuran keahlian... keahlian free seumur hidup. 

Whatsapp Amy 019-2253200
Facebook: Amy Hilmirda
IG: Amy Hilmirda.

Comments