hilmirdadaud.blogspot.my

Kerja yang Aku Paling Malas nak Buat...

| On
September 18, 2017
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...



Dalam banyak-banyak kerja kat rumah ni lipat bajulah yang paling malas Amy nak buat. Hadoiii dah tahap menyampah dah. Tiap-tiap hari kena lipat, miss satu hari aje dari bukit jadi gunung. 

Kena pulak kalau balik kampung, baju yang kumpul 3-4 hari tak basuh tu .... huhhhh tu yang jadi kes aku tengok ko aku pun lelap tu 😅. 

En Hubby kata gantung aje semua atau nak senang lagi sediakan sorang satu bakul dan masukkan baju-baju tu dalam bakul tuannya, hamboiii nampak benar pemalasnya Aku kalau buat macam tu kan.


2 comments on "Kerja yang Aku Paling Malas nak Buat..."
  1. kih3 dana pun sama mcm akak, edy yg rajin lipat baju dr dana heheh.. mcmne tuh

    ReplyDelete
  2. dulu sy mmg rajin. tp bla da start basuh bj semggu sekali... malasnya tu alahaiiiiii

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)