hilmirdadaud.blogspot.my

Ikea - Lain Pulak Yang DiBeli

| On
March 15, 2018
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Dah lama tak pergi Ikea... Sabtu lepas ajak En Hubby ke sana. Kononnya nak mencari balang bulat besar untuk letak biskut. Balang sebelum ni kocik sangat. 

 Sampai sana puaslah mencari balang tu, yang ada jenis yang kecik macam sebelum ni dan satu lagi tinggi kurus, letak spaghetti oklah.

Balang yang di cari tak ada ... huhu. Ntah macam mana lalu kat tempat cawan ternampaklah cawan yang 'godang ni' RM13.90 tak silap Amy sekali dengan pinggan alasnya.


Amy tangkap 4 set (4 cawan 4 pinggan), 2 untuk rumah Kl 2 lagi untuk rumah Pajam.

Bila dah buat air, nak minum .. besarnya cawan aku.
2 comments on "Ikea - Lain Pulak Yang DiBeli"

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)