hilmirdadaud.blogspot.my

Korang yang mana?

| On
March 14, 2018
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Mesti ramai yang dah jumpa benda ni kan, rasanya dah lama jugak benda ni.

korang yang mana

Saja aje hari ni nak post benda ni... asyik citer pasal umrah aje panjang menjela hari ni post pendek pulak.... 😀.

Amy ni dah membesar tahab chubby rasanya lah.... ke dah tahap comel ek? Takut nak menimbang... heheh.

Korang yang mana? 
6 comments on "Korang yang mana?"
  1. assalamualaikum kak. hehe stresss tau bila bab berat ni. tapi, alhamdulillah masih boleh di terima akal walaupun dlam hati dok niat nak diet jeee. saya di no 3

    ReplyDelete
  2. baru timbang..masih normal tapi kena berjaga2 jugalah ni sebab sekarang suka makan tak ingat dunia hhaha

    ReplyDelete
  3. jgn tanya kak oi.... hahahah skrg masih dlm cubaan bg turun jd no komen nk ke comel tu tak tau bila blh dpt huhuhu

    ReplyDelete
  4. Sha dah dekat tahap comel.. sekarang ini memang jaga makan dan minum.. kikiki.. takut pergi ke tahap no komen..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)