Travel


Impiana

Resepi

Rosemary, Lavender Dan Roselle.

by - September 18, 2020

 Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Setelah 2 kali unsuccessful delivery dan hampir seminggu duduk dalam kotak akhirnya sampai jugak pokok roselle, lavender dan rosemary.

Rosemary, Lavender Dan Roselle.

Amy belikan nenek Amy cadar hari Isnin (pos ke N9) hari Rabu dah dapat (JnT) tapi Amy punya dari hari Jumaat baru semalam sampai. Dah agak dah akan jadi macam ni masa pilih poslaju tu. Masa tu poslaju Rm16 lebih, Jnt dan Ninja Van lebih daripada RM20.

Lain kali kalau beli pokok memang tak boleh guna poslaju. 

Rosemary, Lavender Dan Roselle.
 

Gambar yang diberi oleh seller pada hari Jumaat sebelum dibungkus


Rosemary, Lavender Dan Roselle.



You May Also Like

2 comments

  1. moga terus sihat lah kak pokoknya.... dana kalau beli di shopee memang pilih j&t atau shopee express, kalau poslaju memang lambat... j&t kalau sabtu ahad pun dia hantar barang... tp poslaju bercinta lah menunggu

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)