Tempat sangkut-sangkut aku kat entryway dah siap.

 Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...


Tempat sangkut-sangkut aku dah siap. Khas untuk aku yang tak berapa tinggi ni nak pakai tudung,  tempat aku nak sangkut beg pergi kedai dan sangkut tudung.

Kalau satu hari 4-5 kali nak kena keluar masuk takkan lah nak simpan kat bilik kan.

ikea entryway idea
Tiru dari Ikea Cheras showroom.


Cermin di pintu masuk

Inilah satu satunya tempat kat rumah ni yang aku tak perduli cantik ke tak, janji praktikal.

Kayu kat dinding tu pakai kayu yang kat rumah ni, bukanlah kayu yang sesuai untuk lekat kat situ. Tapi tak kan nak buang kan, pakai ajelah walaupun tak lurus.


Stoking boleh sangkut bawah kerusi kat oven.
Masalah sekarang ... mana nak sangkut jubah. 
Bila posman datang ... sarung jubah dan tudung terus boleh keluar. Tak de lah lama posman tu nak menunggu.

Si Nasiim dan si Faris sempat lagi belek rambut kat sini sebelum keluar pakai kasut sekolah. Siap bawak sikat kat situ 😄

Comments

  1. nice kak, yelah kadang dana kalau da org antar barnag... jerit dari balik langsir suh tinggal depan grill gara-gara tak dan pakai tudung hahahha...

    ReplyDelete

Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)