hilmirdadaud.blogspot.my

Hasil Menyimpan Bertahun-Tahun

| On
November 24, 2017
Assalammualikum Dan Salam Sejahtera...



Inilah dia hasil bertahun-tahun menyimpan di Jaya Jusco (AEON). Amy pernah citer sebelum ni pasal nak tunggu hujung tahun baru nak redeam point JJ tu dan Amy telah berjaya menebus hampir semua point Amy tu pada hari Sabtu yang lepas.

Alhamdulillah, dapatlah RM360 boleh buat tambah-tambah beli baju sekolah. Lepas ni kenalah kumpul 4-5 tahun lagi untuk dapat banyak macam ni.

Yang Amy suka JJ ni kan setiap tahun mesti dapat voucher, paling kurang RM10 kalau tempat lain nak dapat RM10 pun seksa.
3 comments on "Hasil Menyimpan Bertahun-Tahun"
  1. wahhhh byk tu... tp laa ni sy x berapa suka laa cpt nau dah expired dulu ok je... x de expired... sy tgh kumpul jg... nk kalahkn sis pasni hahaaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada 2 keping aje yg expired tahun depan tapi yang lain tu expired tahun 2020.

      Delete
  2. Huih.. Banyak boleh jimat tu dengan voucher mcm tu..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)