hilmirdadaud.blogspot.my

Coklat Untuk Anak-Anak...

| On
March 17, 2018
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

 Semalam En Hubby belikan coklat sebab masa dia pergi meeting kat 'luar' dia tak sempat nak beli buah tangan untuk anak-anaknya. Selalunya memang tak beli coklat mahal ni, tapi sebab mengenangkan anak-anak yang kena tinggal 2-3 hari, belilah jugak. 


Pagi tadi sebelum anak-anaknya keluar bilik, mamanya siap-siap asingkan, masukkan dalam beg kecik dan siap tulis nama lagi.

 Kalau tak buat camni nanti ada aje citer 'dia ambik lebih, dia ambik sikit', adik ambik abang punya ... macam-macam.



Coklat Bounty ni paling diorang suka tapi coklat ni lah yang paling sikit. Satu pek ada 14 ketul aje yang lain lebih 20 ketul.

Bukan diorang aje suka, Amy pun suka jugak... heheh.
3 comments on "Coklat Untuk Anak-Anak..."
  1. sedapnyaaaa!

    https://messarah.blogspot.my/2018/03/bahtera-2018-himpunan-usahawan-terbesar.html

    ReplyDelete
  2. yg xsuka coklat mmg rugi hahahaha

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)