hilmirdadaud.blogspot.my

Baju Raya Tahun Ini

| On
May 18, 2019
Assalammualaikum Dan Salam Ramadan...

Dah beli baju raya ke?. Yang beli kain tu dah hantar jahit ke?. Yang jahit sendiri tu dah siap ke? Banyak pulak soalan hari ni kan... heheh.

Baju Raya Tahun Ini


Tahun ni Amy tak beli kain pun, malas nak pergi mencari kain. Masalah Amy ni bila sampai aje kedai kain, Amy nampak kain tu semua tak cantik... tak boleh nak imagine bila dah jadi baju. 

Lagi pun, tukang jahit yang jahitkan baju Amy bertahun-tahun tu dah pindah balik Johor... tak tau nak hantar kat mana dah.

Nak beli on line baju dah siap tu, selalunya Amy tak boleh pakai. Ada aje yang rasa tak kena dan tak selesa. Kain dan seluar selalu panjang menjela.

Kalau beli baju kat kedai pun sama, kain panjang menjela jugak. Amy ni dah lah tak nak berapa tinggi. Nak kena potong pulak. Nak pulak kalau kain yang ada corak kat bawah, bila potong dah lah nampak pelik aje.

Rasa macam tahun ni tak de baju raya aje nampaknya.

Kalian macam mana?
1 comment on "Baju Raya Tahun Ini"

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)