hilmirdadaud.blogspot.my

Selamat Hari Raya Aildilfitri, Maaf Zahir Batin

| On
June 14, 2019
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin kepada semua yang singgah di blog Amy ni.

Korang raya mana tahun ni?

Selamat Hari Raya Aildilfitri, Maaf Zahir Batin
Tak perasan pulak penyapu kat belakang tu, sila abaikan.


Lama dah raya baru ni nak up date blog .. raya ni Amy bukan aje terlebih makan ketupat dan rendang tapi vitamin M tu pun terlebih jugak 😁.

Tahun ni pagi raya pertama kami raya kat kampung Amy, Felda Raja Alias. Kalau yang selalu guna jalan dari Kuala Pilah / Jelebu nak ke  Karak Kuantan tu mesti tau. 


Selamat Hari Raya Aildilfitri, Maaf Zahir Batin

Sebelum ke Melaka kami beraya rumah jiran sebelah dulu. 


Selamat Hari Raya Aildilfitri, Maaf Zahir Batin


Pagi raya kedua kami beraya di Melaka pulak.

Raya ni Amy jumpa ramai yang dah kurus. Adik ipar Amy si Lin tu turun banyak, adik ipar Amy cik limah... dalam gambar tu yang kat depan sekali... pun turun banyak.

Amy ni 100g pun tak berganyak ... sapa yang sama macam Amy?
5 comments on "Selamat Hari Raya Aildilfitri, Maaf Zahir Batin"
  1. Rasanya PC pun berat tak berganjak turun..tapi berganjak naik..adus..
    Selamat hari Raya ..Maaf Zahir Batin.

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Amy! lama tak jengah ke sini.

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya kak...

    dana tahun ni raya johor dulu pastu baru kerteh...
    alah, akak kira masih comei lote lg tau, dana turun banyak tu, naik lg banyak hahahahha

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya aidilfitri!
    saya ni lg laaa.. puasa xkurus2..
    lepas raya makin gemokkk.. haha

    ReplyDelete
  5. salam aidilfitri...


    tu laa ramai yg sy jumpa dah kurus belaka

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)