hilmirdadaud.blogspot.my

Roti Untuk Anak-Anak ...

| On
October 31, 2017
Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...

Lama Amy cuti dari up date blog ni kan. Biasalah Amy ni memang ada banyak alasan... heheh.


bread

Setiap kali Amy shopping roti macam nilah banyaknya. Kalau cuti sekolah banyak ni sehari aje habisnya kalau tak cuti dalam 2 hari boleh habis.

Ada yang tanya beli banyak-banyak ni ada ramai ke yang makannya?, ada jugak yang tanya ni stok seminggu ke?.

Rumah Amy ni roti mesti kena sentiasa ada, dah makan nasi pun nak makan roti jugak. Kiranya kalau mamanya malas masak pun tak pe janji ada roti.
6 comments on "Roti Untuk Anak-Anak ..."
  1. Sedap...buat sarapan boleh...pendek kata sesuai di mana bila-bila kan...

    ReplyDelete
  2. blh geng ngn aiyan.. sbb dia mmg penggemar roti gardenia tuh... tak kisah la coklat ke jagung ke butterscoth ke apa2 dia ngap

    ReplyDelete
  3. Asalam..singgah BW kat sini..wah semua ada pernah makan

    ReplyDelete
  4. http://madey09.blogspot.my/ done follow ya dek

    ReplyDelete
  5. nasib baik laa umah bkn sblh kilang roti... kalu x ari2 jengah kilang tu hahahaha

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)