Drama, Movie dan Cartoon.

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...

Sekarang ni aku dah tak selalu sangat 'tengok' drama dan movie online. Bukan hari-hari. Biasanya aku akan tengok masa lipat dan gosok baju. Tak delah rasa bosan masa tu.

Tapi...

Sepatutnya kejap jadi lama pulak kerja-kerja tu... heheh.  

Drama The king's affection

The King's Affection (2021)

Drama 20 episod yang baru completed semalam. Aku masukkan dalam 'My List' kat netflik tu dulu tunggu dia complete baru tengok. 

Bagi aku drama The King's Affection bestlah jugak tapi kalau nak repeat sekali lagi buat masa terdekat ni mungkin tak lah kot. Drama ni tak delah sedih dalam kategori 'sedih' tu. Tak delah memanjang aje air mata aku nak berjurai macam air hujan.

Kalau nak tengok drama yang macam ni kena tunggu waktu semua orang tak de dalam rumah ni. Mata aku ni keluar air mata sikit pun dah merah jadi tak best lah kalau anak-anak dan en hubby nampak.


Movie Korea

Miss and Mrs Cop (2019)

Citer ni ok lah bagi aku. Yang kelakar tu bila diorang buat tattoo. Sorang buat tattoo FBI dan sorang lagi NYPD.                `


Drama Korea

Inspector Koo (2021)

Drama 12 episod yang baru jugak selesai. Yang ni aku tengok tiap-tiap minggu.


Movie Korea

Miss Granny (2014)

Movie ni dah lama tapi baru ni baru rasa nak tengok. Nenek tu ambik gambar untuk funeral dia tapi terus jadi muda lepas tu. Masa dah hujung movie, bila turn si atuk tu pulak jadi muda.... punyalah handsome atuk tu, masa tu jugak si nenek tu suruh pergi derma darah supaya jadi tua balik 😂. 



Bila tak ada drama atau movie yang menarik ... aku tengok cartoon Doremon ni aje masa lipat atau gosok baju tu 😁

Comments