Tempat Sangkut - Sangkut

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...


Kat bawah cermin tu nak letak kabinet kecil untuk simpan mask dan hand sanitizer. Puas cari susah betul nak jumpa saiz yang sesuai. Sebelum ini aku ingat nak letak rak kat situ tapi mesti nampak semak juga nanti.


entryway - nippon paint

Nak kena imagine lebar kabinet atau rak ... Aku tak boleh. Jadi terpaksalah angkut kabinet kat tv letak kat situ kejap. Kabinet Besta tu 60cm X 64cm tak termasuk kaki. Lebar dinding tu 70cm jadi kenalah cari yang kurang dari tu.


living room

Nampak tak side table putih kecil sebelah kabinet tv tu? Side table tu sebelum ni kat tempat lain dan kabinet yang dekat pintu tu kat situ tempat asal dia.


Tempat sangkut

Hook yang ada tu aku letak kat belakang pintu. Tak kuasa nak tunggu en hubby drill ke dinding, aku guna patafix untuk lekatkan kat dinding. Tak kuat pun patafix tu, kejap dah jatuh. Kena guna gam kuat atau drill jugak ke dinding lah nampaknya. 

Pernah beli Gorilla tape, punyalah mahal harganya tapi disebabkan aku guna kat dinding bercat, dia tak lekat. Buat abis duit aku aje. 

entryway - mirror n cabinet
kabinet pinjam tu.

entryway - mirror

Boleh dah nampak kalau guna kabinet lebar 60cm. 40cm mesti tak cantik. Lepas ni kena fikir pulak kedalaman kabinet tu. Nak lebar 25cm ke 15cm ke atau 17cm.




Comments

Post a Comment

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts :)